loading...
عاشق
تبلیغات

محمد دشترو بازدید : 32 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)

باز هم ترانه های ناتمام

 سر گردان میان هوای پر باد و باران دلم

 چه می کند این پاییز با دلم!

 عجب حال و هوای عاشقانه ایست

 این روزهای خنک پاییزی

 نسیمی که زیر پوست صبح من می رقصد

 هر چند صبح تنهایی ست

 و آفتاب کوچک ظهرهایش

 با تمام نبودنت

 دلتنگی غروب غمناکش

 و سکوت دلگیر شب هایی که:

 جای خالی تو را در آغوش جستجو میکند

 و این پاییز چه می کند با دل من!

 یاد بارانی که روی پوست من و تو نم زد

 و ما گفتیم عشق را زیر باران دیدیم

 من به پاییز بودن تمام سال عادت کرده ام!

 اما به ندیدن تو...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهسا در تاریخ 1395/04/03 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی دلم برات تنگ شده خیلیدلم برای قدیما تنگ شده ولی دیگه هیچ فایده ای نداره


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نضرتان درباره وبلاگ
    امکانات
    تبلیغات

        

    جایی برای تبلیغات شما(ماهانه5000هزار)

    music


    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,744